Укр
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Відгуки 6
Чохлами задоволенний
Відповісти
Добрі чохли. Дякую
Відповісти
Все відповідає опису
Відповісти
Добрі за якістю , в комплекті гачки ,все сідає номрмально.
Відповісти
Все добре
Відповісти
Ще 1 комментарий
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Авточохли Chevrolet Lanos сірі

В наявності
Артикул: D-883
1 960 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Виберіть колір
Замовити швидко
Опис

Авточохли виготовлені з тришарової тканини з використанням якісних матеріалів. Загальна товщина становить приблизно 5 мм. Завдяки поєднанню якісних тканин і правильної структури чохли чудово витримують прання. Прати можна в звичайній пральній машині в режимі делікатного прання. Фіксуються чохли за допомогою спеціальних петельок. Чохли для сидінь комплектуються спеціальними гачками, якими і чіпляються за петельки до низу сидінь.

Структура чохлів на сидіння:

  • Перший шар виготовлений з поліефірної тканини. Матеріал приємний на дотик, не сприяє утворенню катишек і затягувань.
  • Другий шар забезпечує фіксацію чохла на сидінні. Саме цей шар дозволяє нашим автомобільним чохлам повторювати форму сидінь. Шар виготовлений з поліуретану. Він забезпечує пружність і еластичність чохлів на сидіння. Також цей шар запобігає утворенню складок на чохлі.
  • Третій шар дозволяє з'єднати попередні два шари і зробити авточохол єдиним, цілісним виробом. Антиковзаюча тканина не дозволяє чохлу тертися об оббивку сидіння і псувати його поверхню.

Комплектація чохлів сидінь:

  1. Чохол спинки заднього сидіння
  2. Чохол сидушки заднього сидіння
  3. Два чохла на спинки передніх сидінь
  4. Два чохла для сидушок передніх сидінь
  5. П'ять підголівників
  6. Комплект гачків для кріплення всього комплекту авточохлів.
Характеристики
Комплектація Передні + задні
Країна виробник Україна
Виробник Ukrbest
Марка Chevrolet
Модель Lanos
Тип Модельні

— Новою поштою. Відправлення здійснюється щоденно, крім неділі (від 80 грн).

— УкрПоштою. Тільки для повністю передоплачених замовлень. Відправка здійснюється щоденно, крім неділі (від 50 грн).

— Самовивіз з магазину в Запоріжжі за адресою вул. Космічна 121Б (безкоштовно).

Більше інформації про доставку

  • Післяплата (для деяких товарів потрібно часткова передоплата)

комісія НП 20 грн + 2% від суми

  • Оплата на картку

4035200040540806

ФОП Яремченко Олексій Віталійович

  • Онлайн-оплата банківською карткою

комісія сервісу 2.5%

  • Безготівковий розрахунок

UA233220010000026000310036413
ФОП Яремченко Олексій Віталійович
ЄДРПОУ: 3340710716

Строки повернення і обміну.

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

 

Умови повернення для товарів належної якості.

Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону 0966847997 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.

Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:

 - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,

 - збережена та не пошкоджена товарна упаковка,

 - збережені всі ярлики та заводське маркування,

 - збережені споживчі якості товару,

 - повна комплектація,

 - відсутні будь-які механічні пошкодження,

 - відсутні сліди користування. 

Повернення відбувається Новою поштою за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця.

Повернення коштів відбувається переведенням коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення.

 

Умови повернення для товарів неналежної якості.

У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону 0966847997 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. Щоб уникнути конфліктних ситуацій одержувач зобов'язаний оглянути товар наявність браку. Зробити це необхідно при отриманні посилки у відділенні транспортної компанії. У разі виявлення браку одержувач має скласти акт огляду.

Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком по номеру телефону зазначеному на сайті (0966847997). 

Повернення здійснюється за рахунок Одержувача Новою поштою за тарифами транспортної компанії.

Повернення коштів відбувається переведенням коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення.
Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 48 годин після отримання поверненного товару.

Вгору