Укр
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Авточохли Ваз Lada Priora (2170)

В наявності
Артикул: Ni-1025
3 750 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Замовити швидко
Опис

Дана серія авточохлів модельного типу. Це означає, що чохли виготовляються під конкретну модель авто з урахуванням усіх деталей салону (отвори для підголівників, ручок, кишень тощо). Як наслідок, чохли ідеально повторюють форму сидінь і легко встановлюються. У комплекті є гумки та гачки для правильного монтажу. Логотип марки на лицьовій частині чохла нанесений методом вишивки. В центральній частині чохла використовується фактурна тканина з дрібним малюнком (ромбики, крапки, смужки тощо). Задня та бічні частини виготовлений з однотонного матеріалу.
Для виробництва використовують спеціальну автотканину з необхідними додатковими прошарками, які забезпечують довговічність матеріалу. Даний матеріал автомобільних чохлів чудово переносить багаторазове прання в делікатному режимі. Конструкція чохла не перешкоджає спрацьовування та вильоту подушки безпеки.

 

Характеристики
Комплектація Передні + задні
Країна виробник Україна
Виробник Nika
Тип Модельні

— Новою поштою. Відправлення здійснюється щоденно, крім неділі (від 80 грн).

— УкрПоштою. Тільки для повністю передоплачених замовлень. Відправка здійснюється щоденно, крім неділі (від 50 грн).

— Самовивіз з магазину в Запоріжжі за адресою вул. Космічна 121Б (безкоштовно).

Більше інформації про доставку

  • Післяплата (для деяких товарів потрібно часткова передоплата)

комісія НП 20 грн + 2% від суми

  • Оплата на картку

4035200040540806

ФОП Яремченко Олексій Віталійович

  • Онлайн-оплата банківською карткою

комісія сервісу 2.5%

  • Безготівковий розрахунок

UA233220010000026000310036413
ФОП Яремченко Олексій Віталійович
ЄДРПОУ: 3340710716

Строки повернення і обміну.

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

 

Умови повернення для товарів належної якості.

Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону 0966847997 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.

Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:

 - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,

 - збережена та не пошкоджена товарна упаковка,

 - збережені всі ярлики та заводське маркування,

 - збережені споживчі якості товару,

 - повна комплектація,

 - відсутні будь-які механічні пошкодження,

 - відсутні сліди користування. 

Повернення відбувається Новою поштою за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця.

Повернення коштів відбувається переведенням коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення.

 

Умови повернення для товарів неналежної якості.

У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону 0966847997 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. Щоб уникнути конфліктних ситуацій одержувач зобов'язаний оглянути товар наявність браку. Зробити це необхідно при отриманні посилки у відділенні транспортної компанії. У разі виявлення браку одержувач має скласти акт огляду.

Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком по номеру телефону зазначеному на сайті (0966847997). 

Повернення здійснюється за рахунок Одержувача Новою поштою за тарифами транспортної компанії.

Повернення коштів відбувається переведенням коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення.
Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 48 годин після отримання поверненного товару.

Вгору