Строки повернення і обміну.
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості.
Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону 0966847997 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.
Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:
- відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,
- збережена та не пошкоджена товарна упаковка,
- збережені всі ярлики та заводське маркування,
- збережені споживчі якості товару,
- повна комплектація,
- відсутні будь-які механічні пошкодження,
- відсутні сліди користування.
Повернення відбувається Новою поштою за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця.
Повернення коштів відбувається переведенням коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення.
Умови повернення для товарів неналежної якості.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону 0966847997 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. Щоб уникнути конфліктних ситуацій одержувач зобов'язаний оглянути товар наявність браку. Зробити це необхідно при отриманні посилки у відділенні транспортної компанії. У разі виявлення браку одержувач має скласти акт огляду.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком по номеру телефону зазначеному на сайті (0966847997).
Повернення здійснюється за рахунок Одержувача Новою поштою за тарифами транспортної компанії.
Повернення коштів відбувається переведенням коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення.
Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 48 годин після отримання поверненного товару.